Muzykant - Pon 17 Lut, 2014 Temat postu: Znajomy Sprzeda Mazde 3 MPSAuto jako nowe zostało kupione przeze mnie w salonie Mazdy w Lublinie w 2007 roku.
Od momentu zakupu było cały czas regularnie serwisowane w tym ASO do przebiegu 75.000km.
Od przeglądu przy 90.000km (serwis z wymianą rozrządu) w serwisie Mazdy Auto-Jaksa oraz w ssgarage.
Od nowości olej wymieniany w połowie wymaganego przebiegu, co około 7500km + normalne przeglądy co 15000km.
W elektronicznym systemie serwisowym firmy Mazda dostępna pełna historia.
Wyposażenie seryjne wersji MPS (TCS, DSC, automatyczna klima, 4el. szyby, el. lusterka, cz., czujniki deszczu oraz zmierzchu, tempomat, wielofunkcyjna kierownica, podłokietniki przód i tył, itd) + dodatkowo ten egzemplarz wyposażony został fabrycznie w:
oryginalne lampy xenonowe ze spryskiwaczami i samopoziomowaniem
pół skórzaną tapicerkę
podgrzewanie przednich siedzeń
audio BOSE ze zmieniarką CD
Oraz dodatkowo w salonie Mazdy:
link do iPoda
czujniki parkowania tył
Auto zostało poddane przeróbkom mającym na celu poprawienie osiągów:
Przelotowy układy wydechowy z jednym tłumikiem - 3 calowy downpipe, dalej 2,75 cala (ssgarage.pl)
3 calowy układ dolotowy HTP z filtrem AEM i custom AirBox
FMIC Precision (PIN053-1010 do 600KM) z orurowaniem 2,5 cala (ssgarage.pl)
zawór upustowy Forge BPV
Program zestrojony pod wszystkie zmiany na paliwie Shell V-Power Racing - 362KM 480Nm. Istnieje możliwość zestrojenia na zwykłe 98, moc będzie mniejsza.
Wydajniejszy wkład pompy paliwa KMD v.2.1
Wydajniejsza pompa paliwa DeatschWerks DW65C
Dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing - ciśnienie doładowania (boost), temperatura oleju (Oil Temp) oraz temperatura spalin (EGT) pozwalający na monitorowanie co się dzieje z autem.
Short Shifter James Barone Racing
zmienione mocowania mechanizmu zmiany biegów na aluminiowe TWM
wymienione poduszki silnika
zamontowany N2M WOT BOX z Launch Control oraz FFS
Sprzęgło spiekowe ACT 6 klockowe ze sprężynami, jednomasowe koło zamachowe Streetlite
Modyfikacje zawieszenia - sprężyny z fabrycznego kitu "Aero" (Eibach Pro-Kit) zakupione i zamontowane w ASO Mazdy.
Hamulce:
Klocki Hawk HPS przód i tył.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
Płyn hamulcowy Motyl RBF600
Felgi OZ Ultraleggera.
Wygląd:
delikatnie przyciemnione szyby
czarne pasy na przetłoczeniach karoserii z przodu i z tyłu
wysoki spojler MazdaSpeed3 na tylnej klapie
Pomalowane na czarno grill, dół zderzaka oraz znaczki na klapie bagażnika. Malowanie wykonane przy pomocy PlastiDip zatem łatwe do odwrócenia.
Wartość przeprowadzonych w aucie modyfikacji przekracza 20.000zł.
Auto mimo całego włożonego w nie serca i pieniędzy nie jest w 100% bezwypadkowe, niestety w 2009 roku zostało uderzone w tył. Uszkodzenia na szczęście nie były duże, posiadam zdjęcia wykonane zaraz po tym pechowym wydarzeniu. Naprawa wykonana była w ASO Mazda. NIGDY nie było myte na myjni automatycznej.
Auto NIGDY nie było bezmyślnie katowane, zawsze było odpowiednio rozgrzewane przed jazdą oraz chłodzone przed wyłaczeniem zgodnie z zasadami użytkowania samochodów wyposażonych w turbosprężarkę.
Auto od nowości garażowane, W ciągłej, niezbyt intensywnej, eksploatacji. Na jesieni 2012 wykonałem dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne podwozia środkami Valvoline.
W chwili obecnej auto technicznie w 100% sprawne, estetycznie wymaga maźnięcia rys na przednim zderzaku/rancie błotnika. W tej chwili jest zrobiona zaprawka.
Auto do obejrzenia w Warszawie, najchętniej w godzinach popołudniowych i wieczornych lub w ciągu dnia w weekendy.
49999zlPiTT - Pon 17 Lut, 2014 to chyba Miśkowy mps?
jak tak to faktycznie dobra fura, jechalem nia, trakcja pojawia sie w zasadzie dosyć późno
jak sprzedawalem swojego cx7 to ta 3 byla za ponad 60 do sprzedania, minelo jednak nieco czasu a cene nadal wysoką trzymaMuzykant - Pon 17 Lut, 2014 Miskowa, miskowa auto dobre to i cena wysoka...
Fakt, robi szal na miesice Stf - Pon 17 Lut, 2014 Nawet kiedyś golfik miał okazję z nią poganiać po mieście. Już wtedy po zakupie całkiem fajnie to jeździło jak na dupowóz.leszq - Wto 18 Lut, 2014 To bardzo fajny hothecz. Szybki na prostej, dobrze skręca, seryjna szpera robi robotę i dźwięk można uzyskać bardzo profi (auto znajomego, jeździ w wawie):
Cena spora, ale jak ktoś szuka takiego auta to warto. Mazdy w Polsce nie są zbyt popularne, chociaż tych nowych 6stek coraz więcej się pojawia.