To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [S] głowica jp4 na wiekszych zaworach do 106/saxo

Barejka - Nie 13 Paź, 2013
Temat postu: [S] głowica jp4 na wiekszych zaworach do 106/saxo
Nie musze chyba tlumaczyc ze po odpowiednim splanowaniu i przelozeniu kilku pierdolek z glowicy vts/s16 mozna uzyskac dosc tanim kosztem spory jak na te kwote przyrost mocy.
w komplecie glowica z diekielkami bez cewki
cena 200zl
kontakt przez pw


arssss - Nie 13 Paź, 2013

Barej nie kus ;p dol juz prawie mam, duzo roboty zeby to posadzic na 1.6 16v z saxo/106?
Barejka - Nie 13 Paź, 2013

zero problemow ;)
podobno wystarczy wymienic tylko walki i kolka rozrzadu z tego co pamietam to i napiacz inaczej byl montowany do bloku, a tak poza tym to pasek ten sam. Obudowa rozrzadu trzeba przelozyc, obudowe termostatu tez no i nawiercic i nagwintowac dwa male otowry w gloicy pod kolektor ssacy. Roboty na 5 minut ;)

Sibu - Nie 13 Paź, 2013

Szkoda tylko, że ponoć kanały dolotowe nie pasują do kolektora z VTSa tak jak trzeba.
Barejka - Nie 13 Paź, 2013

Sibu, podobno, ale sporo tego jezdzi i przyrosty sa, jak malo mozna za 400zl kupic ssacy z c2vts i osiagnac moc ~150km
arssss - Nie 13 Paź, 2013

ja bede i tak dorabial ssacy pod gazniory wiec to by nie byl problem. Tam kanaly ssace sa owalne na wejsciu czy okragle? Taka glowica ma duzo wieksze kanaly niz np ta z axa gt?
Barejka - Nie 13 Paź, 2013

owalne ;)
GeKo - Nie 13 Paź, 2013

Barejka,

Wyłuszcz bo się pogubiłem, piszesz że to głowica z VTS/S16 a potem że od cholery rzeczy trzeba przełożyć żeby to pasowało do VTS.
To jak to jest?

arssss - Nie 13 Paź, 2013

To jest głowica z C2 VTS, chyba
Sibu - Nie 13 Paź, 2013

Ja bym raczej powiedział, że to głowica z NFU czyli to słabsze 1.6 16v (109KM).
Barejka - Pon 14 Paź, 2013

to jest glowica z silniki 110 koni montowanego w 206/307 berligo xsara itd mozna zamontowac do s16/vts po przelozeniu walkow teoretycznie przybedzie koni ;)
qbus - Pon 14 Paź, 2013

Teraz od klienta mam zamowienie na graty do silnika, dół od saxo vts, góra od c2 vts z finalnie ma wyjsc z tego c2r2.
106 - Pon 14 Paź, 2013

qbus .. do tematu o rpp marsz ! ;D

12ta godzina a relacji brak .. ja sie pytam co to ma byc ;)

Barejka - Nie 27 Paź, 2013

sprzedane
Vlodarsky - Pon 28 Paź, 2013

Barejka, po zrobieniu tego jak mówisz KM ubędzie. Motor bez znacznego planowania się odpręży.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group